BMW 5er Serie 5 F10/11 2.0d 163cp

  • BMW 5er Serie 5 F10/11 2.0d 163cp

Modificarea softului la BMW 520d pentru a scoate filtrul de paticule se efectueaza in aproximativ o ora si presupune interventie pentru citire si scriere cu conectare direct pe ECU in boot .Ea se face in deplina siguranta si trebuie sa fie urmata de scoaterea fizica a filtrului la scurt timp dupa aceasta.

Engine Stock Optimized
Power 163Cp @ 4000Rpm 163Cp @ 4000Rpm
Torque 380Nm @ 2000Rpm 380Nm @  2000Rpm
Speed 230km/h 230km/h
Consumption -
Pret 250Euro

Stage 1 la BMW 520d este modificarea de soft cu cea mai mica crestere de putere si cuplu.Ea se adreseaza soferilor care doresc un plus de putere dar nu cauta maxim de la masina.Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

Engine Stock Optimized
Power 163Cp @ 4000Rpm 200Cp @ 4000Rpm
Torque 380Nm @ 2000Rpm 410Nm @  2000Rpm
Speed 230km/h 250km/h
Consumption -
Pret 300Euro

Stage 2 la BMW 520d este optimizarea softului motor cu crestere de putere si cuplu normala.Ea se adreseaza soferilor care doresc un plus de putere si cuplu de la masina combinat cu un consum scazut de carburant.Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

Engine Stock Optimized
Power 163Cp @ 4000Rpm 220Cp @ 4000Rpm
Torque 380Nm @ 2000Rpm 430Nm @  2000Rpm
Speed 230km/h 250km/h
Consumption -
Pret 350Euro

Stage Race on BMW 520d a fost conceput pentru a obtine tot ce se poate scoate din masina in configuratia stock ducand limitele motorului la maxim pentru a obtine putere, cuplu si la un stil de condus normal o scadere de consum .Aceasta operatiune dureaza aproximativ o ora si este efectuata prin conectare direct pe ECU in boot mode .

Engine Stock Optimized
Power 163Cp @ 4000Rpm 230Cp @ 4000Rpm
Torque 380Nm @ 2000Rpm 450Nm @  2000Rpm
Speed 230km/h 250km/h
Consumption -
Pret 450Euro

Eco Tuning la BMW 520d este modificarea care tinde sa obtina scaderi ale consumului cu pina la 20% mai putin decat vechiul consum la acelasi stil de mers.Ea se bazeaza doar pe cresterea cuplului motor pentru a obtine un consum foarte scazut si pe optimizarea amestecului in camera de ardere ca ea sa ajute la scaderea consumului pe mers constant.Operatiunea se exacuta cu conexiune direct pe ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

Engine Stock Optimized
Power 163Cp @ 4000Rpm 170Cp @ 4000Rpm
Torque 380Nm @ 2000Rpm 400Nm @  2000Rpm
Speed 230km/h 250km/h
Consumption -
Pret 250Euro

COMBUSTIBIL: Diesel
MOTOR: Serie 5 F10/11 2.0d 163cp
CILINDREE: 1995cc
PUTERE: 163cp
CUPLU: 380Nm
VITEZA MAXIMA:
EGR OFF
DTC OFF
Alegeti o alta masina:

COMENTARII

scroll up