Modificarea softului la Hyundai Tucson 2.0 CRDi 184Cp pentru a scoate filtrul de paticule se efectueaza in aproximativ o ora si presupune interventie pentru citire si scriere cu conectare direct pe ECU .Ea se face in deplina siguranta si trebuie sa fie urmata de scoaterea fizica a filtrului la scurt timp dupa aceasta.
Engine | Stock | Optimized |
---|---|---|
Power | 184Cp @ 4000Rpm | 184Cp @ 4000Rpm |
Torque | 400Nm @ 2000-2500Rpm | 400Nm @ 2000-2500Rpm |
Speed | 190km/h | 190km/h |
Consum | - | |
Pret | 250Euro |
Stage 1 la Hyundai Tucson 2.0 CRDi 184Cp este modificarea de soft cu crestere de putere si cuplu normala.Ea se adreseaza tuturor soferilor care doresc un plus de putere si nu cauta maxim de la masina.Operatiunea se efectueaza prin conexiune direct ECU in boot si dureaza aproximativ 120 min.
Engine | Stock | Optimized |
---|---|---|
Power | 184Cp @ 4000Rpm | 205Cp @ 4000Rpm |
Torque | 400Nm @ 2000-2500Rpm | 440Nm @ 2000-2500Rpm |
Speed | 190km/h | 250km/h |
Consum | - | |
Pret | 300Euro |
Stage 2 la Hyundai Tucson 2.0 CRDi 184p este modificarea de soft cu crestere de putere si cuplu normala.Ea se adreseaza tuturor soferilor care doresc un plus de putere si cauta maxim de la masina.Operatiunea se efectueaza prin conexiune direct ECU in boot si dureaza aproximativ 120 min.
Engine | Stock | Optimized |
---|---|---|
Power | 184Cp @ 4000Rpm | 220Cp @ 4000Rpm |
Torque | 400Nm @ 2000-2500Rpm | 460Nm @ 2000-2500Rpm |
Speed | 190km/h | 250km/h |
Consum | - | |
Pret | 350Euro |
Stage Race la Hyundai Tucson 2.0 CRDi 184Cp a fost conceput pentru a obtine tot ce se poate scoate din masina in configuratia specifica ducand limitele motorului la maxim pentru a obtine putere, cuplu si la un stil de condus normal o scadere de consum .Operatiunea se efectueaza prin conexiune direct ECU in boot si dureaza aproximativ 120 min.
Engine | Stock | Optimized |
---|---|---|
Power | 184Cp @ 4000Rpm | 230Cp @ 4000Rpm |
Torque | 400Nm @ 2000-2500Rpm | 500Nm @ 2000-2500Rpm |
Speed | 190km/h | 250km/h |
Consum | - | |
Pret | 400Euro |
Eco Tuning la Hyundai Tucson 2.0 CRDi 184Cp este modificarea care tinde sa obtina scaderi ale consumului cu pina la 20% mai putin decat vechiul consum la acelasi stil de mers.Ea se bazeaza doar pe cresterea cuplului motor pentru a obtine un consum foarte scazut si pe optimizarea amestecului in camera de ardere ca ea sa ajute la scaderea consumului pe mers constant.Operatiunea se efectueaza prin conexiune direct ECU in boot si dureaza aproximativ 120 min.
Engine | Stock | Optimized |
---|---|---|
Power | 184Cp @ 4000Rpm | 190Cp @ 4000Rpm |
Torque | 400Nm @ 2000-2500Rpm | 450Nm @ 2000-2500Rpm |
Speed | 190km/h | 250km/h |
Consum | - | |
Pret | 300Euro |
COMBUSTIBIL: | Diesel |
MOTOR: | 2.0 16V CRDi 184Cp |
CILINDREE: | 1995cc |
PUTERE: | 184Cp |
CUPLU: | 400Nm |
VITEZA MAXIMA: | 190Km/h |
EGR OFF | ![]() |
DTC OFF | ![]() |
COMENTARII