Hyundai Tucson 2.0 16V CRDi 184Cp

  • Hyundai Tucson 2.0 16V CRDi 184Cp

Modificarea softului la Hyundai Tucson 2.0 CRDi 184Cp pentru a scoate filtrul de paticule se efectueaza in aproximativ o ora si presupune interventie pentru citire si scriere cu conectare direct pe ECU  .Ea se face in deplina siguranta si trebuie sa fie urmata de scoaterea fizica a filtrului la scurt timp dupa aceasta.

 

Engine Stock Optimized
Power 184Cp @ 4000Rpm 184Cp @ 4000Rpm
Torque 400Nm @ 2000-2500Rpm 400Nm @ 2000-2500Rpm
Speed 190km/h 190km/h
Consum   -
Pret   250Euro

Stage 1 la Hyundai Tucson 2.0 CRDi 184Cp este modificarea de soft cu crestere de putere si cuplu normala.Ea se adreseaza tuturor soferilor care doresc un plus de putere si nu cauta maxim de la masina.Operatiunea se efectueaza prin conexiune direct ECU in boot si dureaza aproximativ 120 min.

 

 

Engine Stock Optimized
Power 184Cp @ 4000Rpm 205Cp @ 4000Rpm
Torque 400Nm @ 2000-2500Rpm 440Nm @ 2000-2500Rpm
Speed 190km/h 250km/h
Consum   -
Pret   300Euro

Stage 2 la Hyundai Tucson 2.0 CRDi 184p este modificarea de soft cu crestere de putere si cuplu normala.Ea se adreseaza tuturor soferilor care doresc un plus de putere si cauta maxim de la masina.Operatiunea se efectueaza prin conexiune direct ECU in boot si dureaza aproximativ 120 min.

 

 

Engine Stock Optimized
Power 184Cp @ 4000Rpm 220Cp @ 4000Rpm
Torque 400Nm @ 2000-2500Rpm 460Nm @  2000-2500Rpm
Speed 190km/h 250km/h
Consum   -
Pret   350Euro

Stage Race la Hyundai Tucson 2.0 CRDi 184Cp a fost conceput pentru a obtine tot ce se poate scoate din masina in configuratia specifica ducand limitele motorului la maxim pentru a obtine putere, cuplu si la un stil de condus normal o scadere de consum .Operatiunea se efectueaza prin conexiune direct ECU in boot si dureaza aproximativ 120 min.

 

Engine Stock Optimized
Power 184Cp @ 4000Rpm 230Cp @ 4000Rpm
Torque 400Nm @ 2000-2500Rpm 500Nm @  2000-2500Rpm
Speed 190km/h 250km/h
Consum   -
Pret   400Euro

Eco Tuning la Hyundai Tucson 2.0 CRDi 184Cp este modificarea care tinde sa obtina scaderi ale consumului cu pina la 20% mai putin decat vechiul consum la acelasi stil de mers.Ea se bazeaza doar pe cresterea cuplului motor pentru a obtine un consum foarte scazut si pe optimizarea amestecului in camera de ardere ca ea sa ajute la scaderea consumului pe mers constant.Operatiunea se efectueaza prin conexiune direct ECU in boot si dureaza aproximativ 120 min.

 

Engine Stock Optimized
Power 184Cp @ 4000Rpm 190Cp @ 4000Rpm
Torque 400Nm @ 2000-2500Rpm 450Nm @  2000-2500Rpm
Speed 190km/h 250km/h
Consum   -
Pret   300Euro
COMBUSTIBIL: Diesel
MOTOR: 2.0 16V CRDi 184Cp
CILINDREE: 1995cc
PUTERE: 184Cp
CUPLU: 400Nm
VITEZA MAXIMA: 190Km/h
EGR OFF
DTC OFF
Alegeti o alta masina:

COMENTARII

scroll up