BMW X3 Serie X3 E83 2.0d 150cp

  • BMW X3 Serie X3 E83 2.0d 150cp

Modificarea softului la BMW X3 2.0d pentru a scoate filtrul de paticule se efectueaza in aproximativ o ora si presupune interventie pentru citire si scriere cu conectare direct pe ECU in boot .Ea se face in deplina siguranta si trebuie sa fie urmata de scoaterea fizica a filtrului la scurt timp dupa aceasta.

 

Engine Stock Optimized
Power 150Cp @ 4000Rpm 150Cp @ 4000Rpm
Torque 360Nm @ 1750-2500Rpm 360Nm @  1750-2500Rpm
Speed 195km/h 210km/h
Consumption   -
Pret   250Euro

Stage 1 la BMW  X3 2.0d este modificarea de soft cu cea mai mica crestere de putere si cuplu.Ea se adreseaza soferilor care doresc un plus de putere dar nu cauta maxim de la masina.Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

 

 

Engine Stock Optimized
Power 150Cp @ 4000Rpm 170Cp @ 4000Rpm
Torque 360Nm @ 1750-2500Rpm 380Nm @  1750-2500Rpm
Speed 195km/h 250km/h
Consumption   -
Pret   300Euro

Stage 2 la BMW  X3 2.0d este optimizarea softului motor cu crestere de putere si cuplu normala.Ea se adreseaza soferilor care doresc un plus de putere si cuplu de la masina combinat cu un consum scazut de carburant.Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

 

Engine Stock Optimized
Power 150Cp @ 4000Rpm 190Cp @ 4000Rpm
Torque 360Nm @ 1750-2500Rpm 400Nm @  1750-2500Rpm
Speed 195km/h 250km/h
Consumption   -
Pret   350Euro

Stage Race on BMW  X3 2.0d a fost conceput pentru a obtine tot ce se poate scoate din masina in configuratia stock ducand limitele motorului la maxim pentru a obtine putere, cuplu si la un stil de condus normal o scadere de consum .Aceasta operatiune dureaza aproximativ o ora si este efectuata prin conectare direct pe ECU in boot mode .

 

Engine Stock Optimized
Power 150Cp @ 4000Rpm 210Cp @ 4000Rpm
Torque 360Nm @ 1750-2500Rpm 450Nm @  1750-2500Rpm
Speed 195km/h 250km/h
Consumption   -
Pret   450Euro

Eco Tuning la BMW  X3 2.0d este modificarea care tinde sa obtina scaderi ale consumului cu pina la 20% mai putin decat vechiul consum la acelasi stil de mers.Ea se bazeaza doar pe cresterea cuplului motor pentru a obtine un consum foarte scazut si pe optimizarea amestecului in camera de ardere ca ea sa ajute la scaderea consumului pe mers constant.Operatiunea se exacuta cu conexiune direct pe ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

 

Engine Stock Optimized
Power 150Cp @ 4000Rpm 160Cp @ 4000Rpm
Torque 360Nm @ 1750-2500Rpm 360Nm @  1750-2500Rpm
Speed 195km/h 220km/h
Consumption   -
Pret   250Euro
COMBUSTIBIL: Diesel
MOTOR: Serie X3 E83 2.0d 150cp
CILINDREE: 1995cc
PUTERE: 150cp
CUPLU: 360Nm
VITEZA MAXIMA: 195km/h
EGR OFF
DTC OFF
Alegeti o alta masina:

COMENTARII

scroll up