BMW X5 Serie F15 3.0d 258Cp

  • BMW X5 Serie F15 3.0d 258Cp

Modificarea softului la BMW X5 30d pentru a scoate filtrul de paticule se efectueaza in aproximativ o ora si presupune interventie pentru citire si scriere cu conectare direct pe ECU in boot .Ea se face in deplina siguranta si trebuie sa fie urmata de scoaterea fizica a filtrului la scurt timp dupa aceasta.

Engine Stock Optimized
Power 258Cp @ 4000Rpm 258Cp @ 4000Rpm
Torque 560Nm @ 1750-3000Rpm 560Nm @ 1750-3000Rpm
Speed 250km/h 300km/h
Consumption -
Pret 250Euro

Stage 1 la BMW X5 30d este modificarea de soft cu cea mai mica crestere de putere si cuplu.Ea se adreseaza soferilor care doresc un plus de putere dar nu cauta maxim de la masina.Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

Engine Stock Optimized
Power 258Cp @ 4000Rpm 280Cp @ 4000Rpm
Torque 560Nm @ 1750-3000Rpm 600Nm @ 1750-3000Rpm
Speed 250km/h 300km/h
Consumption -
Pret 300Euro

Stage 2 la BMW X5 30este optimizarea softului motor cu crestere de putere si cuplu normala.Ea se adreseaza soferilor care doresc un plus de putere si cuplu de la masina combinat cu un consum scazut de carburant.Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

Engine Stock Optimized
Power 258Cp @ 4000Rpm 300Cp @ 4000Rpm
Torque 560Nm @ 1750-3000Rpm 620Nm @ 1750-3000Rpm
Speed 250km/h 300km/h
Consumption -
Pret 350Euro

Stage Race on BMW X5 30d a fost conceput pentru a obtine tot ce se poate scoate din masina in configuratia stock ducand limitele motorului la maxim pentru a obtine putere, cuplu si la un stil de condus normal o scadere de consum .Aceasta operatiune dureaza aproximativ o ora si este efectuata prin conectare direct pe ECU in boot mode .

Engine Stock Optimized
Power 258Cp @ 4000Rpm 320Cp @ 4000Rpm
Torque 560Nm @ 1750-3000Rpm 650Nm @ 1750-3000Rpm
Speed 250km/h 300km/h
Consumption -
Pret 450Euro

Eco Tuning la BMW X5 30d este modificarea care tinde sa obtina scaderi ale consumului cu pina la 20% mai putin decat vechiul consum la acelasi stil de mers.Ea se bazeaza doar pe cresterea cuplului motor pentru a obtine un consum foarte scazut si pe optimizarea amestecului in camera de ardere ca ea sa ajute la scaderea consumului pe mers constant.Operatiunea se exacuta cu conexiune direct pe ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

Engine Stock Optimized
Power 258Cp @ 4000Rpm 260Cp @ 4000Rpm
Torque 560Nm @ 1750-3000Rpm 600Nm @ 1750-3000Rpm
Speed 250km/h 300km/h
Consumption -
Pret 250Euro
COMBUSTIBIL: Diesel
MOTOR: Serie F15 3.0d 258Cp
CILINDREE: 2993cc
PUTERE: 258Cp
CUPLU: 560Nm
VITEZA MAXIMA: 250Km/h
EGR OFF
DTC OFF
Alegeti o alta masina:

COMENTARII

scroll up