Magazin

Produsele software si hardware pe care le comercializam

Dyno

Dyno

Dezvoltat din 1991 pentru a sprijini nevoile în creÈ™tere în curse È™i competiÈ›ii auto, sistemul de tuning profesional prezentat de Dimsport pentru ECU (Engine Control Unit) tuning iese in evidenta din gama de oferte disponibile pe piata datorita unei mai mari flexibilitati È™i o gamă mai largă de vehicule suportate. Caracteristicile tehnice avansate, combinate cu o logică de lucru simpla È™i instinctiva permite să îndeplinească un sistem mai profesionist È™i integrat de tuning electronic. De peste douăzeci de ani Dimsport a fost sinonim cu tuning electronic în domeniul auto peste tot în lume: o linie completa si modulara de tuning high-tech pentru profesioniÈ™ti, disponibila pentru orice tip de vehicul din prezent, chiar cu dinamometre Dyno È™i simulatoare rutiere. Produsele Dyno sunt instrumente de diagnosticare esenÈ›iale pentru testarea performanÈ›elor  automobilelor, motocicletelor, camioanelor È™i vehiculelor agricole în cel mai sigur mod. În special, sistemul cu franare furnizat de linia Dyno permite simularea conditiilor de drum reale pentru a testa funcÈ›ionarea dinamica a vehiculelor în situaÈ›ii specifice. Această abordare practică evita testele periculoase pe drum, deci creÈ™te siguranÈ›a tunerului "în timp ce elimina toate riscurile rutiere". Dinamometrele liniei Dyno sunt în prezent furnizate catre mulÈ›i utilizatori diferiti ca : centre tehnice de testare È™i certificare, ateliere de reparaÈ›ii È™i garaje, centre de tuning motor È™i echipe de curse, centre de cercetare È™i dezvoltare, licee È™i universități, autorități ministeriale de transport, producătorii de vehicule, reviste din sectorul transporturilor.

Datorita dimensiunilor sale compacte È™i a intuitivitatii acestuia,Dyno, devine dispozitivul ideal pentru ateliere de lucru care doresc să integreze o unitate de diagnostic, autoturisme  È™i vehicule comerciale uÈ™oare. FuncÈ›ionarea versiunii inerÈ›ială se bazează pe calcularea acceleraÈ›iei data la volanta dinamometrului de catre vehicul. Dynorace poate fi folosit pentru a înregistra È™i analiza performanÈ›ele vehiculului ca: cuplu, putere, viteză È™i turaÈ›ia motorului. În plus, software-ul de gestionare permite să efectueze teste È™i evaluări precise privind precizia de lucru a  instrumentelor de bord, cum ar fi vitezometru / tahometru.

Dimensiunile compacte ale versiunii DF21 face ca el sa fie trasportabil pe o remorcă echipată ca asistenta de curse. Versiunea DF2FS oferă caracteristici È™i programe menite să crească gama / nivelul de teste datorită utilizării frânei. Frâna determină baza ideală pentru diagnosticul vehicului È™i de testare pentru a verifica È™i recrea probleme ce au apărut, precum È™i îmbunătățirea eficienÈ›ei motorului (scopuri motorsport).Datalogger furnizează informaÈ›ii în timp real despre măsurătorile efectuate. Din nou, dimensiunea compactă il face mai uÈ™or de instalat, chiar si pe podea. Alegerea strategică a unui cadru dublu-role pe roată evidenÈ›iază în mod clar abordarea noastra: condiÈ›ii de maximă siguranță în timpul testului. Fiecare roată este poziÈ›ionata între două role pentru a fixa vehiculul È™i ca să facă operaÈ›iunile de lucru mai sigure (alegerea alternativă a unui cadru unic de netezire pe roată ar putea determina un periculos efect de "plutire" al vehiculului È™i risc mai mare în timpul testului). Tratamentul de suprafață a rolelor a fost dezvoltat pentru a simula mai bine frecarea  la rulare, pentru a garanta aderenta corespunzătoare păstrând în acelaÈ™i timp integritatea anvelopei vs uzura.

Dynorace permite realizarea de teste pe masini cu performanÈ›e de top (de asemenea în tracÈ›iune constantă) până la 400 kW pe osie È™i 320 viteza de km / h, datorită rulmentilor cu o tehnologie de inalta calitate.

Teste Dynorace realizate prin utilizarea sistemului franare permite culegerea datelor care sunt prelucrate de software și apoi poate afisa următoarele rezultate:

• Putere maximă la roată, la motor È™i pierdere in transmisie cu grafic
È™i tabele numerice ale măsurătorii colectate în timpul testelor
• Cuplului la roata, cuplul nominal la motor, grafic È™i numeric
tabele de măsurare colectate în timpul testelor
• Simulare de sarcina la RPM constant
• Simulare de sarcina la tracÈ›iune constanta
• Simulator rutier în conformitate cu CX È™i sarcină in functie de conditii variabile
• Măsurarea diferenta vitezometru / turometru

scroll up